لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Avira Free Android Security

  

Avira Free Android Security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اسکن برنامه پس از نصب

به روز رسانی خودکار

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنیتی، آنتی ویروس، ،
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس برای اندروید, دانلود آنتی ویروس, آنتی ویروس آویرا برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Hornet AntiVirus

  Hornet-AntiVirus-Free

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Hornet AntiVirus ابزاری است که می تواند اندروید شما را در برابر خطرات ویروس ها ، تروجان ها ، کی لاگر ها و نیز کدهای USSD/MMI خطرناک ایمن بدارد . این اپلیکیشن با بهره گیری از موتور IN-ACTIVATOR می تواند پاکسازی کامل بدافزار ها را برایتان تضمین کند . یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن که باعث افزایش کارایی آن گردیده است امکان مونیتور کردن لحظه ای اپلیکیشن های درحال اجراست . بدین ترتیب هر برنامه ای که رفتارهای مشکوک از خود به نمایش در آورد ، این آنتی ویروس به سرعت واکنش نشان داده و کارهای لازم را انجام می دهد .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آنتی ویروس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 صفحه بعد